تزریق ژل چگونه انجام میشود؟

ژل هایی که برای تزریق در اجزای صورت یا بدن استفاده میشود، توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تایید شده است. بهترین نوع ژل تزریقی، اسید هیالورونیک است. از این ژل در فرم دهی و شکل دهی اجزای بدن مانند صورت، گون و لب استفاده می شود. این ژل به صورت طبیعی در بدن وجود دارد و نقش روان کننده بافت همبند، مفاصل، چشم و پوست را برعهده دارد. این ژل باعث بهبود رطوبت و کیفیت پوست می شود. تزریق ژل هیالورونیک اسید عوارض ندارد. همچنین باعث بهبود ظاهری و کیفیت پوست صورت می شود. چین و چروک ها را می توان با تزریق ژل و فیلر به صورت غیرجراحی کاهش داد. در صورتیکه تمایل دارید ظاهری جوان داشته باشید و چین و چروک ها و فرورفتگی از بین برود از این ژل استفاده نمائید.

تزریق ژل لب

لب یکی از قسمت های صورت است که با بالارفتن سن حجم و ارتفاع آن کاهش می‌یابد. بهترین روش برای ایجاد تغییرو زیبایی لب تزریق ژل است. روش کار در تزریق ژل به لب برجسته نمودن حاشیه لب است.

نحوه تزریق ژل لب

قبل از تزریق ژل به لب پزشک باید شناخت و اطلاعات دقیق از اجزای صورت داشته باشد. همچنین باید به تکنیک تزریق ژل که شامل میزان تزریق و محل مناسب تزریق آشنایی کامل داشته باشد. میزان ژلی که تزریق می‌شود و تزریق عمقی و سطحی بستگی به نوع ماده تزریقی دارد. ماده ژل دارای ترکیبات هیالورونیک اسید است که با جذب آب در اطراف خود و زیاد شدن حجم نیاز به ژل کمتری برای رفع چین و چروک و فرورفتگی‌ها دارد. بعد از بی حس کردن، محل تزریق با الکل تمیز می شود. مرحله بعد این است که با سرنگ مخصوص و ظریف میزان مناسب از ماده ژل را در محل هایی مانند دور چشم، لب، گونه ها، چین دور دهان، لبه فک و پیشانی تزریق می کنند.

 

 

 

منبع: تزریق ژل زیبایی چه مزایا و معایبی دارد؟